fbpx

Jak udělat provaz a placku?

Toužíte konečně umět provaz a placku? U sportů, jako je gymnastika nebo tanec, jsou tyto gymnastické prvky nezbytným umem. V pole dance je plno flexibilních prvků a pokud se chcete rychle posouvat dále, tak se tréninkům pro zlepšení Vaší flexibility nevyhnete.

Sepsali jsme pro Vás několik podstatných informací, které by se Vám mohly hodit a které Vám pomohou se rychleji posouvat. 😊

  • Čím dřív, tím líp

Myslíte-li to vážně, měli byste začít co nejdříve. Čím mladší jste, tím dříve se vaše tělo poddá a půjde to rychleji. Pro děti je nejlepší začít už před 10 rokem, ale v dospělosti záleží hodně na vytrvalosti.

  • Nezapomeňte se zahřát!

Předtím, než začnete se strečinkem, své tělo nezapomeňte zahřát. Dejte si například 10minutové kardio cvičení nebo vyzkoušejte warm upy, které najdete před každou lekcí. V případě, že budete svaly natahovat bez zahřátí, koledujete si o zranění. Nehledě na to, že vaše cvičení nebude tak efektivní, jak si myslíte.

  •  Trpělivost

Zvýšení vašich pohybových schopností je především o trpělivosti. Ale buďte ohleduplní sami k sobě. Každý člověk je jiný, každý má jiné predispozice. Za jak dlouho provaz nebo placku uděláte? Je to individuální. Někdo je může zvládnout může za půl roku, jiní za dva roky. Svaly mají tendenci se krátit, proto když jednou začnete, tak nepřestávejte nebo budete začínat znovu.

  • Bolest

Měli byste cítit mírnou bolest. Avšak každá bolest má své hranice a tyto hranice musíte cítit, jinak si můžete udělat svalové trhlinky, které se hojí velmi dlouho.

Placka vs provaz

Na poledanceonline.cz Vám nově nabízíme kurzy flexibility, které se postupně rozšiřují. Nyní už v online kurzech naleznete lekce, které jsou přímo věnované protažení do placky a do provazu.

A co na závěr? V každé poloze vydržte nejméně 30 sekund a každý pohyb pořádně prodýchejte. Podstatou protahování je uvolnění a následně prodloužení.   Před začátkem cvičení si přehrajte první bosonové video, ve kterém najdete další potřebné informace. 😊